Ολες οι ομάδες που θα αγωνίζονται στον όμιλο B’ Premier θα παίρνουν σαν χορηγία από την ΚΟΠ, στο τέλος του Πρωταθλήματος Β’ Κατηγορίας, κάθε χρονιάς, το ποσό των τριάντα χιλιάδων ευρώ (€30.000) και οι ομάδες που θα αγωνίζονται στον όμιλο B’ Standard, το ποσό των δεκαπέντε χιλιάδων ευρώ (€15.000).
Άρα οι ομάδες που θα πάνε στον Β' Premier θα χάσουν 30, 000 και αυτές του Β' Standard θα χάσουν 15,000. Επιπρόσθετα θα στερηθούν τη πληρωμή των διαιτησιών σε όλους αγώνες.