Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ολοκληρώθηκε η συνάντηση της ηγεσίας της ΚΟΠ με τον σύνδεσμο διαιτητών Κύπρου. Οι οριστικές εξελίξεις δρομολογούνται για αύριο. Οπως δήλωσε ο Γιώργος Πάπουτσος αν οι διαιτητές μείνουν ικανοποιημένοι από αυτά που θα ακούσουν από τον Υπουργό Δικαιοσύνης θα επανέλθουν στα γήπεδα. Δήλωσε ικανοποιημένος από τη συνάντηση με τον πρόεδρο της ΚΟΠ. "Οι διαιτητές είναι και αυτοί άνθρωποι. Τα λάθη δεν λύνονται με τέτοιες ενέργειες" πρόσθεσε

Κούμας: "Αύριο άσπρος καπνός..."

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΚΟΠ Γιώργος Κούμας είπε:

"Αύριο αναμένεται να βγει άσπρος καπνός. Το σημαντικότερο δεν είναι πότε επαναρχίζουν τα πρωταθλήματα. Είμαι ικανοποιημένος που όλοι είναι έτοιμοι να στηρίξουν".

Για τους κόκκινους φακέλλους ο πρόεδρος της ΚΟΠ εξέφρασε την απογοήτευση του για σωματεία της δεύτερης κατηγορίας που εμπλέκονται τονίζοντας ότι θα τιμωρηθούν με βαριά πρόστιμα.

Image removed.

ΝΩΡΙΤΕΡΑ

Ο Πρόεδρος της ΚΟΠ Γιώργος Κούμας εχει συνάντηση στα γραφεία της Ομοσπονδίας με αντιπροσωπεία του Συνδέσμου Διαιτητών. Η συνάντηση άρχισε στις 11.30 και συνεχίζεται. Αναμένεται με το τέλος της να γίνουν δηλώσεις.

Στην συνάντηση συζητούνται οι τελευταίες εξελίξεις, με προτεραιότητα  τη δημιουργία των κατάλληλων συνθηκών για επανέναρξη των Πρωταθλημάτων  της ΚΟΠ.

Image removed.

Image removed.

Επιπλέον, ο Πρόεδρος της ΚΟΠ ενημερώνει την αντιπροσωπεία του Συνδέσμου Διαιτητών για το περιεχόμενο της σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε την περασμένη  Παρασκευή στο Υπουργείο Δικαιοσύνης.

Image removed.

Η ηγεσία της ΚΟΠ και ο Σύνδεσμος Διαιτητών θα έχουν τη Δευτέρα συνάντηση με τον Υπουργό Δικαιοσύνης.

Αναμένεται η άρση του μέτρου της αποχής και η επανέναρξη των ποδοσφαιρικών διοργανώσεων από την ερχόμενη ΤετάρτηImage removed.