Δηλώσεις παραχώρησε ο Πρόεδρος της ΚΟΠ, Γιώργος Κούμας μετά το πέρας της συνάντησης του με τον Υπουργείο Δικαιοσύνης.
Αναλυτικά όσα είπε:
«Με τη σειρά μου θέλω να ευχαριστήσω τον Υπουργό και τον Αρχηγό για το ενδιαφέρον που επέδειξαν στο αίτημα της ΚΟΠ για μια σύσκεψη σήμερα και υπήρχε αμεσότητα. Οι διαιτητές μας πήραν την απόφαση να έχουν αποχή την ερχόμενη αγωνιστική. Εμείς σαν ΚΟΠ είμαστε οι άμεσοι υπεύθυνοι.
Τις τελευταίες μέρες υπήρχε μια έξαρση με τους φακέλους, τους οποίους εφαρμόζοντας τους δικούς της κανονισμούς, τα παρέδωσε στην Αστυνομία.
Το πρωί σήμερα είχα τηλεφωνική με αξιωματικό της UEFA και ζήτησα τη συνδρομή για να μας βοηθήσει σε όλα τα θέματα. Όσο αφορά τους φακέλους αναμένω ενημέρωση πότε θα έρθει στην Κύπρο εμπειρογνώμονας
Θα ζητήσω από την UEFA αν είναι δυνατό επίσης να κάνει ένα σεμινάριο στην Κύπρο, τι σημαίνει ένας φάκελος και όταν έρχεται πόσο είναι σωστός ο κάθε φάκελος. Σήμερα ένιωσα ότι το κράτος θα κάνει ότι είναι δυνατό από το χέρι του. Τα πειθαρχικά σαν Ομοσπονδία τα έχουμε καλύψει και έμεινε από το κράτος για να τελειώσει αυτή η ιστορία».