Με ανακοινώσεις τους η Ανόρθωση και η Ομόνοια ενημερώνουν για τα εισιτήρια του Κυριακάτικου μεταξύ τους ντέρμπι, μετά την διακοπή του πρωταθλήματος.
H ανακοίνωση της Ανόρθωσης:
Όπως γνωστοποίησε η ΚΟΠ μέσω ανακοίνωσης, αποφασίστηκε η αναβολή όλων των προγραμματισμένων από σήμερα αγώνων των Πρωταθλημάτων της, μετά από απόφαση των διαιτητών για αποχή.
Τα εισιτήρια που αγοράστηκαν για τον αγώνα της Κυριακής (19/1/2020), με την Ομόνοια, θα ισχύουν κανονικά την μέρα που θα οριστεί να γίνει το παιχνίδι.
Η ανακοίνωση της Ομόνοιας:
Μετά την ανακοίνωση της ΚΟΠ για αναβολή των προγραμματισμένων αγώνων πρωταθλήματος, ενημερώνουμε τον κόσμο μας πως η προπώληση των εισιτηρίων για τον αγώνα με την Ανόρθωση έχει σταματήσει.
Τα εισιτήρια που έχουν ήδη διατεθεί θα ισχύουν για την ημέρα που θα οριστεί η αναμέτρηση από την ΚΟΠ.
Περισσότερες λεπτομέρειες για τα εισιτήρια του αγώνα θα δοθούν τις επόμενες μέρες.