Ο Πρόεδρος της ΚΟΠ, Γιώργος Κούμας αποχαιρέτησε σήμερα τον Ραν Μπεν Σιμόν και τον ευχαρίστησε για την προσφορά του(Ιούλιος 2017 - Νοέμβριο 2019) στην Εθνική ομάδα της χώρας μας.
Αναλυτικά όσα είπε:
"Σε ευχαριστούμε για την προσφορά σου. Έχεις αφήσει το αποτύπωμα σου στο μέλλον της Εθνικής μας ομάδας", ανέφερε στον κ. Μπεν Σιμόν ο Πρόεδρος της ΚΟΠ Γιώργος Κούμας.
"Η θητεία μου στην Εθνική Κύπρου ήταν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της καριέρας μου. Ευχαριστώ τον Πρόεδρο και όλους όσους συνεργάστηκα μαζί τους.Δούλεψα με ποδοσφαιριστές με εξαιρετική προσωπικότητα και ικανότητες. Τους εύχομαι ότι καλύτερο στο μέλλον. Αποχωρή με καθαρή καρδιά και θεωρώ ότι αφήνω πίσω μου καλύτερη Εθνική απο αυτήν που παρέλαβα"