Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Με ανάρτηση του στα social media ο Χριστόφορος Τορναρίτης έκανε αναφορά στην ανακοίνωση της Ομόνοιας, για την πρόθεση της να κάνει καταγγελίες στην ΦΙΦΑ και την  ΟΥΕΦΑ.

Αναλυτικά όσα έγραψε:

Καταγγελίες στην Ουέφα : Προσωπικά και στον Ολυμπιακό θεωρούμε  λανθασμένη αυτή την διαδικασία και κατά επέκταση οδό . 

Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να γίνω Κυρά Κατίνα και να αρχίσω να σχολιάζω τις διαιτησίες τις ομάδας μου, τι και πως...

Το γιατί και πως λειτουργά η ΚΟΠ , η διοικήσεις και κατά επέκταση η διαιτησία είναι μια κατάσταση που έχει δημιουργηθεί μέσα από πάμπολλες συναθροίσεις , συγκεντρώσεις , αποφάσεις , εκλογές και διαφωνίες ποδοσφαιρικών διοικήσεων και παραγόντων μέσα στην τελευταία 25 ετια .

Όλα και όλα είμαστε 14 + 2 αντιπρόσωποι σωματεία που πέρνουμε τις τελικές αποφάσεις και ξαφνικά ανακαλύψαμε πως είναι όλα μπάχαλο .

Θεωρώ πως ο τρόπος λειτουργίας τις ΚΟΠ είναι ένα θέμα οικογενειακό και πρέπει να λυθεί μέσα στην οικογένεια τις ΚΟΠ .

Συμφωνώ πως  χρειάζονται βελτιωτικές κινήσεις , και θα πρέπει να δουλέψουμε όλοι μαζί προς αυτή την κατεύθυνση.

Θα πρέπει να γίνουν εισηγήσεις , προτάσεις για να βελτιώσουμε την ποιότητα του ποδοσφαίρου μας και να βρούμε όλες τις λύσεις μεταξύ μας .

Αν δεν τα καταφέρουμε τότε υπάρχουν και αυτές οι ακραίες   ενέργειες, που μας κάνουν ρεζίλι διεθνώς ...

Εισήγηση :

Άμεσα Άτυπη συνέλευση μεταξύ των μελών τις ΚΟΠ .

Θέλω να ξέρετε πως το καλύτερο εργαλείο είναι αυτό που κάνει την σωστή δουλειά .