Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Στάση αναμονής τηρεί η επίσημη Ομόνοια για τις επίσημες ενέργειες που θα ακολουθήσουν τη δήλωση Ανδρέα Δημητρίου για τη διαιτησία, μετα το ντέρμπι με τον Απόλλωνα.

  

Ο Σταύρος Παπασταύρου φέρεται έντονα ενοχλημένος θεωρώντας ότι αδικήθηκε, όχι για πρώτη φορά φέτος, η ομάδα του, και επιθυμώντας να σταλούν μηνύματα παντού με τη δυναμική της αντίδραση. 

Ήδη ΄πως πληροφορείται ο ΑΝΤ1 ανεπίσημα έγιναν ορισμένα διαβήματα και δεν αποκλείεται να γίνει πολύ σύντομα και και συνάντηση με τα αρμόδια σώματα της ΚΟΠ, ώστε να εκφραστεί με τον πιο κατηγορηματικό και επίσημο τρόπο η δυσφορία της Ομόνοιας για τη διαιτησία.