Με περισσότερα από όσα ζητούσε έφυγε από το Παραλίμνι το Αποελ. Ύστερα από την αναταραχή και την αμφισβήτηση που έφερε ο αποκλεισμός από την Νεφτσι, η νίκη και η καλή εμφάνιση ήταν απαραίτητη για να επανέλθει η ηρεμία.
Το Αποέλ χθες βράδυ συνδύασε τα πάντα, καλή και επιβλητική εμφάνιση και πολλά γκολ, με ωραίους συνδιασμους λίγες μόλις ώρες μάλιστα ύστερα από την πώληση του καλύτερου του επιθετικού.
Ο Ατόρνο με τα τρία γκολ που σημείωσε έδειξε γιατί τον εμπιστεύεται τόσο πολύ ο Γιοβάνοβιτς
Καλύτερος σε απόδοση παίκτης του Αποέλ ήταν ο Αλωνευτης με πολύ δημιουργική παρουσία, ενώ ο Καρυπίδης στο ντεμπούτο του παρά το ότι η Ένωση κάθε άλλο παρά απαιτητική ήταν επιθετικά, πρόσθεσε ηρεμία στην άμυνα.
Την πρώτη του εμφάνιση για λίγα λεπτά έκανε και ο Αλέξανδρος Τζιόλης.
Όσο αφορά τον Σόουζα που έφυγε τραυματίας αύριο αναμένεται να φανεί το μέγεθος του προβλήματος του.
Το τυπικό απομένει για την ολοκλήρωση της μετακίνησης του Αίλτον Αλμέιδα στην Ρωσική Γκρόζνι, τα αποτελέσματα των εξετάσεων στις οποίες υποβλήθηκε αναμένεται να γίνουν γνωστά τις επόμενες ώρες και αν δεν υπάρξει κάτι το απρόοπτο τότε οι άνθρωποι του Αποέλ θα περιμένουν το έμβασμα των 2, 2 εκατομμυρίων από την Ρωσία για να αποδεσμεύσουν τον παίκτη.
Σε μια άλλη εξέλιξη στην Νιόν για το ετήσιο «γκαλά» της ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας θα παραβρεθεί αύριο και μεθαύριο ο Γιοβάνοβιτς στην συνάντηση στην οποία θα δώσουν το «παρών» οι προπονητές όλων σχεδόν των κορυφαίων κλαμπ της Ευρώπης, θα συζητήσουν τα τελευταία δεδομένα και τις εξελίξεις στο χώρο της προπονητικής ποδοσφαίρου.