Διακοπή στην Αραδίππου λόγω των καιρικών φαινομένων
Στο 29ο λεπτό του αγώνα β κατηγορίας μεταξύ της Ομόνοιας Αραδίππου. και της Καρμιώτισσας, άρχισε πολύ δυνατή βροχή η οποία κατέστησε τον αγωνιστικό χώρο ακατάλληλο.
Ο διαιτητής της αναμέτρησης αποφάσισε όπως διακόψει το παιχνίδι. 0-0 το αποτέλεσμα τη στιγμή της διακοπής
Ο αγώνας θα συνεχιστεί αύριο Κυριακή από το σημείο διακοπής.
φωτό kerkida.net