Ιδανική αρχή στο νέο πρωτάθλημα έκανε η Ομόνοια το βράδυ της Κυριακής στο άδειο ΓΣΠ λόγω της τιμωρίας των πρασινών από πέρσι. Με ξέσπασμα στο β ημιχρονο και ειδικά στο τρίλεπτο 58 - 60, στο οποίο μπήκαν τρια γκολ, συνέτριψε την νεοφερμένη στην πρώτη κατηγορία Αγία Νάπα με 5-0
Η Ομόνοια ήταν καλύτερη σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και είχε ορισμένα εξαιρετικά διαστήματα. Χρειαστηκε λίγο χρόνο προκειμένου να προσαρμοστεί στις συνθήκες του παιχνιδιού. Το πρώτο γκολ σημειώθηκε στην αρχή της επανάληψης και ήταν αυτογκολ του Φαμπέτα
Στη συνέχεια στο οργισμενο πράσινο τρίλεπτο σκόραραν οι Λεάντρο, Χριστοφή και Αβρααμ. Το τελικό 5-0 διαμόρφωσε ο Φρέντι με πέναλτι πέντε λεπτά πριν το τέλος.
Η Ομόνοια έστειλε ελπιδοφόρα μηνυματα με την παρουσία της στην πρώτη αγωνιστική του πρωταθλήματος. Αν και με μεγαλη διαφορά δυναμικότητας από την νεοφερμένη στην πρώτη κατηγορία Αγία Νάπα, έδειξε υπομονή, συνέπεια, σωστή τακτική, και ομοιογένεια.
Η Αγία Νάπα είχε δοκάρι στην τελευταία φάση του αγωνα
OMONOIA: Λεόνι, Σπούγκιν, Σκαραμοζίνο, Αλαμπί, Παβίσεβιτς, Σοάρες, Λεάντρο, Ασις, Αβραάμ, Χριστοφή, Άλβες (Φρέντι, Σκέμπρι, Ζιοαο Αλβες)
ΑΓΙΑ ΝΑΠΑ: Ζάγιατς, Φίλγκειτ, Μπαρμπούδης, Τζίνιο, Φαμπέτα, Κατσιάνα, Κατσής, Μαρκίνιο, Τζάκσον, Λάζιτς, Σολωμού