Ο Γιώργος Παλάλας όντας φιλοξενούμενος στην εκπομπή «Άκου τι Λέει» του Super Sport fm 104.0 μίλησε και για το θέμα της κάρτας φιλάθλου.
Για το γεγονός ότι τίθεσαι ξεκάθαρα εναντίον της κάρτας φιλάθλου: «Το μέτρο είναι καταστροφικό για τα ομαδικά αθλήματα. Συζητάμε σε λάθος βάση την κάρτα οπαδού. Αν μου έλεγαν να δείξω ταυτότητα δεν είχα πρόβλημα να το κάνω. Υπάρχει ένας νόμος φασιστικός ο οποίος απαγορεύεις τις ελευθερίες του ανθρώπου, πως μπορούμε να συζητάμε. Σου λέει ότι απαγορεύεται να σηκωθείς, να μετακινηθείς, να μην μπορείς να μιλήσεις με φίλους σου, είναι αστείο να το συζητάμε. Ειδικά ο κόσμος της Κύπρου που πέρασε από Τουρκοκρατία, Αγγλοκρατία και Χούντα δεν μπορεί να το δεχτεί αυτό. Με εκπλήσσει που συγκεκριμένες ομάδες έχουν αρκετό κόσμο στο γήπεδο».
Επιστρέφοντας στην κάρτα, δεν μπορεί να γίνει ένας συμβιβασμός; «Η λέξη συμβιβασμός είναι η χειρότερη λέξη για εμένα. Κάπου πρέπει ο κόσμος να ξυπνήσει και να πει ότι δεν γεννήθηκε για να φορά χειροπέδες. Επειδή η αστυνομία είναι ανίκανη να ελέγξει ένα 5% του κόσμου της κάθε ομάδας, πρέπει όλη η κοινωνία να φορέσει χειροπέδες. Δεν θα συμβιβαστούμε με αυτό. Και αν οι οργανωμένοι αποφασίσουν να επιστρέψουν, εγώ δεν θα επιστρέψω ποτέ»
Αν γίνει αυτό που λένε, να πάει το μητρώο στις ομάδες; «Το ίδιο πράγμα είναι. Απλά θα αναγκαστούν οι ομάδες να γίνουν οι χαφιέδες και θα στραφεί και ο κόσμος εναντίον της ομάδας που είναι το χειρότερο πράγμα»
Το μπάσκετ θα το αντέξει όλο αυτό; «Δεν ξέρω αν θα αντέξει το μπάσκετ. Δεν ξέρω αν θα αντέξει η κοινωνία. Αν πάει για 5-6 χρόνια αυτό τότε θα έρθουν ακόμα και να μας πουν ότι για να βγαίνουμε από το σπίτι μας θα πρέπει να παίρνουμε τηλέφωνο την αστυνομία».
Πάντως η διοίκηση της ΑΕΛ κάνει φοβερές προσπάθειες στο θέμα αυτό για να αλλάξουν πράγματα: «Η διοίκηση της ΑΕΛ κάνει φοβερές προσπάθειες να αλλάξουν τα πράγματα. Εγώ δεν ζητώ τροποποίηση, ζητώ κατάργηση του νόμου. Δεν υπάρχει μέση λύση. Δεν γίνεται να μου λένε ότι είναι εντάξει να μιλώ μας δύο φίλους μου αλλά με τέσσερις να θεωρείται σύρραξη».