Τις θέσεις τους στο γήπεδο της Τότεναμ έχουν αρχίσει να παίρνουν οι φίλοι του Ολυμπιακού δίνοντας από νωρίς τον δικό τους... παλμό!
Στα... κόκκινα αρχίζει να «ντύνεται» το γήπεδο της Τότεναμ, με τους περισσότερους από 3.000 φίλους του Ολυμπιακού να βρίσκονται ήδη στις θέσεις τους για το παιχνίδι με τους Άγγλους.
Το «Tottenham Hotspur Stadium», έχει αρχίσει να παίρνει... παλμό από τα συνθήματα των «ερυθρόλευκων» που δεν έχουν σταματήσει λεπτό να φωνάζουν και να φτιάχνουν μια ωραία ατμόσφαιρα στο κρύο Λονδίνο.
Πηγή:gazzetta.gr