Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Τόσο στο Βελιγράδι όσο και στο Μόναχο, οι οπαδοί του Ολυμπιακού έδωσαν δυναμικό παρών για τα παιχνίδια με Ερυθρό Αστέρα και Μπάγερν. Το ίδιο ισχύει και για τον αποψινό αγώνα στο "Tottenham Hotspur Stadium", στο πλαίσιο της 5ης αγωνιστικής του Champions League με την Τότεναμ. Περισσότεροι από 5.000 οπαδοί έχουν ταξιδέψει στο Λονδίνο, παρότι αυτά που έχουν διατεθεί στους φίλους της ομάδας είναι 3.200.

Υπενθυμίζεται ότι ο Ολυμπιακός ζήτησε περισσότερα εισιτήρια, κατόπιν επικοινωνίας με την Τότεναμ, αλλά δεν κατέστη εφικτό να εξασφαλίσει. Αυτό σημαίνει ότι σχεδόν 2.000 φίλοι των "ερυθρόλευκων" έχουν ταξιδέψει στο Λονδίνο δίχως εισιτήριο, με την ελπίδα να μπορέσουν να προμηθευτούν για να δουν από κοντά την αγαπημένη τους ομάδα.