Μιλώντας στον Super Sport FM 104.0, o αντιπρόεδρος της Δόξας, Νίκος Κωνσταντίνου, αναφέρθηκε στο θέμα της διαιτησίας.
«Αν βρίσκει η μπάλα στο χέρι, είναι πέναλτι. Θα το κρίνουν οι ειδικοί αυτό» η αναφορά του για τη φάση του 87΄ στην οποία ζήτησε πέναλτι η Δόξα.
Γενικότερα για το θέμα της διαιτησίας: «Η μπάλα είναι στα χέρια της ΚΟΠ με τις λύσεις που πρέπει να προκρίνει. Ακούμε για τους ξένους διαιτητές και ότι θα ορίζονται στους δύσκολους αγώνες. Ποιοι είναι οι δύσκολοι αγώνες; Ακολουθούν σημαντικά παιχνίδια και για τα ψηλά, αλλά και για τα χαμηλά. Αν υποθέσουμε ότι θα έρθουν. Αυτοί δεν θα κάνουν λάθη; Απλά, θα τα αποδεχτούμε. Δεν υπάρχει λύση. Εκείνοι που μπορούν να αλλάξουν την κατάσταση είναι μόνο οι διαιτητές».