Διάσκεψη ενόψει της έναρξης του πρωταθλήματος, παρέθεσε πριν από λίγο ο τεχνικός της Ομόνοιας Νεόφυτος Λάρκου. Ο προπονητής των «πρασίνων», υποστήριξε πως η κάθε πρεμιέρα κρύβει τις ιδιαιτερότητές της, ωστόσο θεωρεί πως η ομάδα του είναι πανέτοιμη για την πρώτη νίκη.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Νεόφυτου Λάρκου:
Αρχικά μίλησε για το παιχνίδι με την Αγία Νάπα: «Η πρεμιέρα έχει πάντα τις ιδιαιτερότητές της κι εμείς έχουμε στόχο και σκοπό να ξεκινήσουμε νικηφόρα το νέο πρωτάθλημα. Θα βασίσουμε στη δική μας ικανότητα την προσπάθειά μας αυτή ώστε να ξεκινήσουμε θετικά το πρωτάθλημα, ξεπερνώντας οποιεσδήποτε δυσκολίες μας φέρει η πρεμιέρα και ο αντίπαλος που είναι μία καλή ομάδα».
Αναφέρθηκε στην ετοιμότητα της Ομόνοιας: «Η εικόνα που έχουμε από τις προπονήσεις είναι θετική. Είμαστε έτοιμοι αγωνιστικά και ψυχολογικά και θα εμφανιστούμε όπως πρέπει».
Μίλησε για τον Ζοάο Άλβες: «Ο Ζοάο έκανε μεγάλη προσπάθεια, έπαιξε 67 λεπτά στο προηγούμενο φιλικό και ελπίζω ότι σύντομα θα είναι σε θέση να αγωνιστεί 90λεπτο. Δεν ξέρω αν θα είναι αυτό το Σαββατοκύριακο».
Για το τελευταίο απόκτημα, τον Σκέμπρι, υπογράμμισε πως δεν είναι απόλυτα έτοιμος για ολόκληρο παιχνίδι: «Είναι κοντά στο να αγωνιστεί για 90 λεπτά».
Αναφέρθηκε στους δύο τραυματίες, Αντράντε και Αγκουιάρ: «Ο Αντράντε δέχθηκε ένα χτύπημα στον αχίλλειο στην προπόνηση και αυτό του προκάλεσε πρόβλημα, αλλά ελπίζουμε ότι από Δευτέρας θα μπορεί να μπει σε ατομικό πρόγραμμα. Ο Μπρούνο έχει πρόβλημα, φαίνεται ότι είναι μικρό, αλλά δεν μπορεί να το ξεπεράσει νωρίς. Είμαστε υποχρεωμένοι να τους περιμένουμε και τους δύο όταν πρέπει».
Σχολίασε τον Ευρωπαϊκό αποκλεισμό: «Είχαμε ενδιάμεσα το παιχνίδι του Σούπερ Καπ που είχαμε κάποιο άγχος. Είμαστε σε καλό βαθμό και ψυχολογικά και αγωνιστικά. Από εκεί και πέρα πάντα υπάρχει η επόμενη μέρα στην οποία πρέπει να κτίσουμε. Αν μένεις σε γεγονότα, είτε αρνητικά είτε θετικά, είναι μεγάλο λάθος. Πρέπει να δούμε την επόμενη μέρα αισιόδοξα, να δουλεύουμε και να βελτιωνόμαστε μέρα με τη μέρα για να έχουμε τα αποτελέσματα και την παρουσία που προσδοκούμε».
Θεωρεί πως το φετινό ρόστερ, αν και μικρότερο σε αριθμό είναι αρκετά ποιοτικό: «Παρά το γεγονός ότι έχουμε πιο μικρό αριθμό παικτών στο ρόστερ σε σχέση με πέρυσι, πιστεύω ότι μπορούν κάποιοι παίκτες να δώσουν διαφορετικό σχήμα και τρόπο. Θα πρέπει, όμως, να επιστρέψουν Αντράντε -ανέφερε ακολούθως ότι μπορεί να τον δούμε και σε άλλη θέση πέραν από αυτή του στόπερ- και Αγκουιάρ που είναι πολύ σημαντικοί παίκτες για να μπορέσουμε να τους αξιοποιήσουμε το διαφορετικό τρόπο».
Τους ποδοσφαιριστές εκπροσώπησε ο Ανδρέας Αβραάμ: «Η κάθε πρεμιέρα είναι δύσκολη ανεξάρτητα από τον αντίπαλο που έχουμε απέναντί μας. Θέλουμε να δείξουμε δύο φορές τον καλό μας εαυτό για να αποβάλουμε από πάνω μας την τιμωρία που θα είμαστε χωρίς κόσμο. Νομίζω ότι δουλεύουμε πάρα πολύ καλά για το παιχνίδι και είμαστε έτοιμοι να δείξουμε τον καλύτερό μας εαυτό και να κερδίσουμε».