Δείτε όσα είπε ο Γιώργος Μερκής μετά το τέλος του αγώνα με το Βέλγιο και την βαριά ήττα της Εθνικής μας με 6-1...
Αναλυτικά όσα είπε:
«Πρέπει να είμαστε ειλικρινείς με αυτά που είδαμε. Εγώ θα είμαι. Η προσέγγιση του αγώνα ήταν η καλύτερη. Μπήκαμε χωρίς φόβο. Καταφέραμε προηγηθήκαμε και μόλις το κάναμε ήταν σαν να μας έπιασε ένας φόβος. Μετά φάνηκε η ποιότητα του Βελγίου και όταν έμεναν 5 λεπτά για να πάμε στα αποδυτήρια, αδρανήσαμε κάναμε λάθη και βρεθήκαμε στα αποδυτήρια με 4-1. Δεν ήταν μετά οι καλύτερη ψυχολογία. Ήταν μια έξτρα πίεση στο τέλος να μην διασυρθείς. Το Βέλγιο είναι το νούμερο 1 στην παγκόσμια κατάταξη. Έκανε το παιχνίδι του. Είχε στιγμές που έλεγα πραγματικά «γιατί το κάνουμε αυτό»; Σε αυτό το επίπεδο δεν μπορείς να σταματήσεις λεπτό ούτε να ρίξεις ρυθμό. Η ήττα είναι ήττα αλλά άλλο να χάσεις με 2 ή 3-0 παρά με 5 ή 6-0. Αυτή η Εθνική έχει μέλλον. Όλοι προσπαθούν από την ομοσπονδία. Τώρα θα ξεκουραστούμε και θα πάμε στην άλλη διοργάνωση καλύτεροι».