Οι οργανωμένοι της Νέας Σαλαμίνας (Red Rebels) υιοθετούν δηλώσεις του εκπ. Τύπου της ομάδας Δημήτρη Λάζου και προσθέτουν ένα δικό τους σχόλιο, σχετικά με την κάρτα φιλάθλου.
Αναλυτικά:
《Τα αποτελέσματα της κάρτας έχουν φανεί, ο κόσμος απέχει από τα γήπεδα... Ήμασταν από τα πρώτα σωμάτια που διαφωνήσαμε, θέλουμε να βελτιωθεί η νομοθεσία. Έχουμε επηρεαστεί τόσο αγωνιστικά όσο και οικονομικά. Περιμένουμε να πραγματοποιηθεί συνάντηση》
Δημήτρης Λάζος
Εκπρόσωπος Τύπου Νέας Σαλαμίνας Αμμοχώστου.
Υ.Γ: Ούτε βήμα πίσω
Υ.Γ1: Τελικά ΚΟΠ, ΚΟΑ ΚΑΙ Βουλή ενδιαφέρεστε καθόλου για τα αθλητικά σωματεία;