"Στόχος μας τον αυριανό αγώνα είναι να κάνουμε το καλύτερο δυνατό παιχνίδι. Θεωρώ έχουμε κάνει βήματα προόδου τα τελευταία δυο χρόνια. Το πιο σημαντικό αύριο είναι να έχουμε καλή απόδοση. Αυτός είναι ο ξεκάθαρος στόχος. Θέλουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί και να έχουμε καλή απόδοση στο γήπεδο. Είχα κάνει κάποιες δηλώσεις για τον προπονητή μου και ασφαλώς τις εννοοώ, μάλιστα με πειράζουν οι συμπαίκτες μου στα αποδυτήρια γι' αυτά που έχω πει. Θεωρώ πως όλοι συμφωνούν μαζί μου για τον προπονητή που έχουμε, ασφαλώς δεν είναι δική μου απόφαση. Αν ήταν από εμένα θα ήθελα να μείνει."
Οι δηλώσεις του Ραν Μπεν Σιμόν:
"Βρισκόμασταν εδώ και πριν από δυο χρόνια. Παίξαμε εναντίον του Βελγίου και είναι ένα καλό σημείο σύγκρισης για να δούμε πόσο έχουμε προοδεύσει και αν έχουμε προοδεύσει σε αυτό το χρονικό διάστημα των δυο χρόνων. Για μένα η απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι ξεκάθαρη, δεν έχουμε προοδεύσει. Αν και είμαστε απογοητευμένοι από το τελευταίο αποτέλεσμα με την Σκωτία, εντούτοις μπορούμε να πάρουμε πολλά θετικά πράγματα. Ως Εθνική ομάδα θέλουμε να κάνουμε τον κόσμο μας περήφανο. Τα πόδια μας πατούν πάντα γερά στη γη δεν πετάμε στα σύννεφα, ξέρουμε ότι παίζουμε αύριο, εναντίον μιας από τις καλύτερες ομάδες του κόσμου. Θέλουμε να κάνουμε ένα καλό παιχνίδι και να δείξουμε ότι έχουμε κάνει βήματα προς τα εμπρός. Παρακολουθώ το Βέλγιο τα τελευταία δυο χρόνια. Είναι μια Εθνική που δίνει πάντα το 100% στο γήπεδο."
Για το μέλλον του:
"Αν το μέλλον της Εθνικής Κύπρου είναι με μένα ή χωρίς εμένα, ελπίζω να είναι με μένα αλλά αυτό δεν έχει σημασία. Εμένα η έννοια μου είναι το μέλλον της Εθνικής."