Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Δείτε όσα είπε στο κρατικό κανάλι, ο Γιώργος Εφραίμ μετά το τέλος του αγώνα με την Σκωτία:

Αναλυτικά όσα είπε:

«Δεν ήμασταν τόσο αποτελεσματικοί όσο η Σκώτια. Το γκολ που σημειώσαμε στο πρώτο μέρος , με ένα τέρμα θα ανέβαινε και οι αντίπαλοι θα ένιωθαν την πίεση, και ίσως πετυχαίναμε δεύτερο γκολ και να τελειώναμε το παιχνίδι από το πρώτο ημίχρονο. Έχουμε τώρα το Βέλγιο είναι εξαιρετικά δύσκολο να πάρουμε κέρδος. Αυτή η Εθνική με νεαρούς και έμεπιρους πρέπει να βελτιώνεται, να πάμε στην επόμενη διοργάνωση και να βάλουμε υψηλούς στόχους και να μην είμαστε αδιάφοροι. Κρίμα που πήγε χαμένο το γκολ, γιατί έχασε την αξία του».