« Μας αφήνει μεγάλο θυμό το παιχνίδι. Η κατάσταση έφτασε στο απροχώρητο. Κρατήσαμε χαμηλούς τόνους με την διαιτησία. Μας αδίκησαν κατάφορα σήμερα.
Θα εισηγηθούμε στα ντέρμπι να κατεβούν ξένοι διαιτητές. Οι παίκτες μας έπαιξαν εξαιρετικό ποδόσφαιρο και η διαιτησία μας στέρησε την νίκη.
Είχαμε δύο πέναλντι, κίτρινες κάρτες που δεν δόθηκαν και ο χρόνος των καθυστερήσεων ήταν λίγος. Δεν είναι μόνο θέμα του Απόλλωνα το τονίζω. Είναι θέμα όλων των άλλων ομάδων. Η ΚΟΠ πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες της».
Αυτή ήταν η αντίδραση του αντιπροέδρου του Απόλλωνα αμεσως μετα το τέλος του ντέρμπι με το ΑΠΟΕΛ.