Ο αντιπρόεδρος του Απόλλωνα, Αντώνης Γλυκής παρουσιάστηκε στην κάμερα της Cytavision εξοργισμένος με την διαιτησία του Απόλλων-ΑΠΟΕΛ.
Αναλυτικά:
«Μας αφήνει θυμό. Η κατάσταση έφτασε στο απροχώρητο. Μας αδίκησαν στα προηγούμενα ματς με Πάφο και ΑΕΛ, σήμερα η διαιτησία ήταν εναντίον μας. Θα μιλήσουμε και με τις άλλες ομάδες. Να έρθουν ξένοι διαιτητές σε αυτά τα ματς. Υπήρξαν ξεκάθαρα πέναλτι. Θα συνεδριάσει η διοίκηση του Απόλλωνας. Πρέπει οι ομάδες να κάτσουν κάτω να μιλήσουν και η ΚΟΠ να αναλάβει τις ευθύνες της. Το ματς αυτό μας αφήνει θυμό. Θα καταθέσουμε τις προτάσεις μας πέραν της καθόδου ξένων διαιτητών».