Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

«Έχουμε μπροστά μας ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι απέναντι σε μια καλή και δύσκολη ομάδα. Εμάς σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να μας παρασύρει το 2-1 γιατί ξέραμε ότι οποιοδήποτε αποτέλεσμα και να ερχόταν μπορούσαν και οι δυο να το ανατρέψουν. Έχω δηλώσει ξανά και ξανά ότι οι πιθανότητες των δυο ομάδων για πρόκριση είναι μοιρασμένες γιατί είναι αρκετά καλές ομάδες και μπορούν να παίξουν τόσο αμυντικά όσο και επιθετικά πάρα πολύ καλά. Εύχομαι να γίνει ένα αθλητοπρεπέστατο παιχνίδι και να χαρούν όσοι θα το παρακολουθήσουν. Ο καλύτερος και ο πιο τυχερός εύχομαι να περάσει» τόνισε στην αρχική του τοποθέτηση.

Σε σχέση με την όποια πίεση υπάρχει στην ομάδα ο Κύπριος τεχνικός των πρωταθλητών Κύπρου ξεκαθάρισε ότι ο αγώνας είναι για την ομάδα σημαντικός μεν αλλά θα πρέπει οι παίκτες να τον χαρούν. «Και ο προηγούμενος αγώνας ήταν για το σωματείο μας ιστορικός και είναι σημαντικό που ήδη έχουμε περάσει στους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ σε σχέση με την όποια πίεση, οπότε δεν θα έχουμε τέτοιο πρόβλημα. Σίγουρα εμείς θα δώσουμε τα πάντα για να περάσουμε, για το σωματείο μας, αλλά και για το Κυπριακό ποδόσφαιρο. Θέλουμε να χαρούμε το παιχνίδι και να είμαστε εμείς που στο τέλος θα πανηγυρίσουμε την πρόκριση».

Σε ερώτηση σε σχέση με τις δηλώσεις του τεχνικού της Άντερλεχτ Βαν Ντεν Μπρομ ότι η ομάδα του θα είναι σίγουρα αυτή που θα περάσει δήλωσε σημείωσε. «Ο κάθε ένας βλέποντας την ομάδα του κρίνει ορισμένα πράγματα. Έχει κάθε δικαίωμα να πιστεύει ότι πιστεύει για την πρόκριση. Εμείς έχουμε μια ομάδα η οποία παίζει καλά τόσο εντός έδρας όσο και εκτός έδρας και πιστεύουμε σε αυτή».

Ρωτήθηκε ο προπονητής της ΑΕΛ και για το σοβαρό έως σίγουρο ενδεχόμενο να παίξει ο αντίπαλος με 4-4-2 και απάντησε. «Για μας δεν αλλάζει τίποτα. Εμείς βλέπουμε το δικό μας παιχνίδι. Έχουμε στο μυαλό μας ότι ο αντίπαλος μπορεί να παίξει καλά και με 2 επιθετικούς στην ομάδα, αλλά εμείς θέλουμε να βγάλουμε τα δικά μας χαρίσματα μέσα στο γήπεδο, έτσι ώστε να αναγκάσουμε τον αντίπαλο να ασχοληθεί με τα δικά μας προτερήματα και όχι εμείς με τα δικά τους».

Σε ερώτηση Βέλγου συναδέλφου για τους Μπεμπέ και Πάολο Σέρτζιο σε σχέση με το αν θα προλάβουν τον αγώνα ο τεχνικός της ΑΕΛ θόλωσε τα νερά. « Έκαναν ατομικό πρόγραμμα και οι δυο. Εύχομαι και ελπίζω να είναι τουλάχιστο στην 18άδα της ομάδας και οι δυο αν δεν προλάβουν να είναι στους πρώτους 11».

Μάριος Νικολάου

«Παίζουμε με μια πολύ καλή ομάδα ιδιαίτερα μέσα στην έδρα της και γι’ αυτό πρέπει να παρουσιαστούμε όσο καλύτεροι γίνεται και συγκεντρωμένοι επειδή ο αγώνας θα κριθεί στις λεπτομέρειες. Η Άντερλεχτ είναι ιστορική ομάδα στην Ευρώπη, το σεβόμαστε αλλά δεν φοβόμαστε και έχουμε εμπιστοσύνη στην ομάδα μας. Εύχομαι ο κόσμος να απολαύσει ένα καλό παιχνίδι και στο τέλος η ομάδα μας να πανηγυρίσει την πρόκριση στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ».

Θεόδωρος Αντωνιου- Απεσταλμένος ΕΑΚ