Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας «ThisDay», η Ομόνοια θα λαμβάνει από την FIFA κάθε μήνα αποζημίωση για τον τραυματισμό του Φράνσις Ουζόχο, o οποίος αποχώρησε τραυματίας από το φιλικό της Νιγηρίας με την Βραζιλία.

Συγκεκριμένα το τριφύλλι θα λαμβάνει από την FIFA, μηνιαίως το πόσο των 20.548€, το οποίο αποτελεί τη μέγιστη προσφορά για ένα τραυματισμό κάποιου ποδοσφαιριστή και αυτό το ποσό θα καλύπτει το συμβόλαιο του Νιγηριανού Κήπερ.

Η FIFA αναμένεται να πληρώσει την Ομόνοια και για το συμβόλαιο του Κωνσταντίνου Παναγή, αλλά το ποσό αναμένεται να είναι μικρότερο, καθώς ο Κύπριος τερματοφύλακας ίσως επιστρέψει νωρίτερα…