Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ant1

Η ατυχία της Ομόνοιας, με τους τραυματισμούς των Παναγή και Ουζόχο παίζει ακόμα και στην Ελλάδα, με την αθλητική ιστοσελίδα Gazzetta.gr, να υποστηρίζει ότι οι πράσινοι έχουν βάλει στο μάτι τον πρώην τερματοφύλακα του ΠΑΟΚ Παναγιώτη Γλύκο.

Αναλυτικά το δημοσίευμα:

Ο Φράνσις Ουζόχο κι ο Κωνσταντίνος Παναγή υπέστησαν ρήξη χιαστού την ίδια μέρα, αντιπροσωπεύοντας την εθνική τους ομάδα.

Ο Ουζόχο χτύπησε στο παιχνίδι της Νιγηρίας με την Βραζιλία και ο Κωνσταντίνος Παναγή στον αγώνα της Κύπρου με τη Ρωσία.

Κι οι δύο είναι τερματοφύλακες της Ομόνοιας, η οποία θα αδικηθεί αν δεν πάρει όσκαρ ατυχίας.

Ο Νιγηριανός υπέστη ρήξη πρόσθιου χιαστού, έσω πλάγιου συνδέσμου και έξω μηνίσκου. 

Ο Κωνσταντίνος Παναγή, από την άλλη, αγωνίζονταν ως βασικός στο ματς της Κύπρου με τη Ρωσία (0-5) και αποχώρησε στο 40’, με τις εξετάσεις να δείχνουν ρήξη πρόσθιου χιαστού και έξω μηνίσκου.

Αυτή τη στιγμή, ο 20χρονος Χαράλαμπος Κυριακίδης είναι ο μόνος κίπερ της ομάδας, με τον Παναγώτη Γλύκο που παραμένει ελεύθερος να είναι στο... μάτι των ανθρώπων της ομάδας.