Ο Χριστόφορος Τορναρίτης ενημερώνει ότι ο Ολυμπιακός δεν θα προχωρήσει σε καταγγελία του διαιτητή του αγώνα με τον Απόλλωνα.
"Περιμένουμε από την ΚΟΠ αυτεπάγγελτα να εξετάσει τα γεγονότα στο Τσίρειο και ανάλογα θα ενεργήσουμε .
Δεν θα προχωρήσουμε με γραπτή καταγγελία του Ροβέρτου.
Δεν αξίζει να πετάξουμε €1500 για το παράβολο τις ΚΟΠ και να τον βλέπουμε την επόμενη εβδομάδα της καταγγελία μας να αγωνίζεται όπως στην περίπτωση του Θεούλη ...
Θα ασχοληθούμε αποκλειστικά σε συνεργασία με άλλα σωματεία με την ρίζα..."