Με ανακοίνωση του ο Ερμής Αραδίππου ενημερώνει τον δανεισμό των Ευγένιου Αντωνίου και Κωνσταντίνου Σαμάρα από τον Ολυμπιακό Λευκωσίας.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Ο Πρόεδρος και το Δ.Σ. της Ομάδας μας ανακοινώνουν τον δανεισμό από τον Ολυμπιακό Λευκωσίας εως τέλος της Περιόδου δύο έμπειρων ποδοσφαιριστών , οι οποίοι είναι δεδομένο ότι θα ενισχύσουν σοβαρά την ομάδα μας:
Είναι οι :
Ευγένιος Αντωνίου (χαφ) 7.12.1990
και Κωνσταντίνος Σαμάρας (αριστερό μπακ) 18.5.1984
οπου Ο δεύτερος είχε και παλαιότερη θητεία σε Ερμή.
ΤΟΥΣ καλωσορίζουμε στην Ομάδα μας , ως συνοδοιπόρους στον δρόμο της επιστροφής μας προς την 1η Κατηγορία.