Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Στην εκπομπή του ΡΙΚ «Αθλητική Κυριακή» ήταν καλεσμένος ο Πρόεδρος της ΚΟΠ Γιώργος Κούμας και μίλησε για την διαιτησία: 

Μεταξύ άλλων ανέφερε:

«Τα τελευταία χρόνια η διαιτησία μας ήταν σε άνοδο. Δεν είχα κανένα παράπονο από κανένα σωματείο ότι η διαιτησία καθόρισε αποτελέσματα τα τελευταία χρόνια. Συνήθως τα διαιτητικά λάθη γίνονται Δεκέμβριο – Ιανουάριο. Τουλάχιστον σε τρεις αγώνες αλλοίωσαν αποτέλεσμα».