Μεταξύ άλλων ανέφερε:
«Τα τελευταία χρόνια η διαιτησία μας ήταν σε άνοδο. Δεν είχα κανένα παράπονο από κανένα σωματείο ότι η διαιτησία καθόρισε αποτελέσματα τα τελευταία χρόνια. Συνήθως τα διαιτητικά λάθη γίνονται Δεκέμβριο – Ιανουάριο. Τουλάχιστον σε τρεις αγώνες αλλοίωσαν αποτέλεσμα».