Στην Αθλητική Κυριακή, στο ΡΙΚ 1 είναι καλεσμένος ο Πρόεδρος της ΚΟΠ, Γιώργος Κούμας.
Μεταξύ άλλων είπε:
«Το Σούπερ Καπ περνάει την κρίση του, είναι κάτι που μας προβληματίζει. Δυστυχώς ο κόσμος δεν τίμησε το Σούπερ Καπ. Προσπαθήσαμε να κάνουμε μία αλλαγή, είναι κάτι που θα συζητήσουμε αύριο. Σίγουρα ο θεσμός πρέπει να διατηρηθεί και να αναβαθμιστεί. Η περίπτωση να μην υπάρχει το Σούπερ Καπ, δεν υπάρχει»