H Αριάδνη Γενεθλίου μίλησε στον ΣΠΟΡ FM 95 και αναφέρθηκε στον αγώνα του Σούπερ Καπ κόντρα στο ΑΠΟΕΛ.
«Είναι ένα τρόπαιο με ιδιαίτερη σημασία για την ομάδα μας, και θέλουμε να το κερδίσουμε και θα είναι σημαντικό να εμπλουτίσουμε την τροπαιοθήκη μας. Μας ευνοεί η παράδοση κόντρα στο ΑΠΟΕΛ. Πάνω απ’ όλα όμως αυτός ο αγώνας είναι μια γιορτή του ποδοσφαίρου. Θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό και να διεκδικήσουμε αυτό το τρόπαιο».
Για τα αγωνιστικά προβλήματα: «Ο Αντάμοβιτς θα ξεκινήσει από βδομάδας ατομική προπόνηση στο γήπεδο. Είμαστε ικανοποιημένοι που βελτιώνεται η κατάσταση του και αφού θα υπάρξουν νέες διακοπές στην συνέχεια θα του δώσει χρόνο μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα επανέλθει. Θα περιμένουμε να ολοκληρωθεί η προετοιμασία και αναμένουμε ότι όλοι οι υπόλοιποι θα είναι στην διάθεση του προπονητή».
Για την εκδήλωση των οργανωμένων την ώρα του αγώνα: «Με πρωτοβουλία των οργανωμένων θα γίνει μια γιορτή στο προαύλιο του Νίκος Σολομωνίδης για να γίνει συλλογή ρουχισμού για άπορες οικογένειες. Στηρίζει αυτή την εκδήλωση το σωματείο. Εμείς θα προτιμούσαμε ο κόσμος να ήταν στο γήπεδο αλλά ξέρουμε την άποψη του για την κάρτα και την σεβόμαστε. Οι οργανωμένοι με αυτή την εκδήλωση προσπαθούν να φέρουν τον κόσμο της ΑΕΛ κόντα στην ομάδα.
Για την απουσία του κόσμου από τους αγώνες: «Αυτό είναι που μας προβληματίζει, το γιατί δεν έρχεται ο κόσμος στο γήπεδο. Από την στιγμή που αρκετές χιλιάδες έκαναν κάρτα φιλάθλου στον τελικό του κυπέλλου, είναι παράξενο να βλέπουμε μόνο 700 σε εντός έδρας αγώνες. Περιμένουμε από τον κόσμο να ανταποκριθεί και να αναγνωρίσει την προσπάθεια της ομάδας».