Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Με ανάρτηση τους οι οργανωμένοι οπαδοί του Απόλλωνα, έστειλαν το μήνυμα τους μετά το πρόστιμο που τους επιβλήθηκε.

Δείτε επίσης: Αποφάσεις Αθλητικου Δικαστή - Πρόστιμα σε οργανωμένους Απόλλων-Ομόνοια

Αναλυτικά ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Φιλάθλων Απόλλων 1982 αναφέρει: 

"Τώρα λογοκρισία και στους οπαδούς από το δίκαιο και αξιόπιστο σύστημα του…….. δικαστή της ΚΟΠ……...

Γελάνε και οι ζουρλομανδύες μας με τούτους.

Φίμωτρο σε εμάς δεν έβαλε κανείς ρε………..

Στείλτε μας το πρόστιμο μας τελείωσαν τα κωλόχαρτα..

**Αφαιρέθηκαν συγκεκριμένες λέξεις