Ο Ζντένεκ Φόλμπρεχτ της Πάφου, ο οποίος από την νέα σεζόν θα αγωνίζεται δανεικός στην Τσέχικη FC Fastav Zlín, έκανε της πρώτες του δηλώσεις στα ΜΜΕ και μεταξύ άλλων μίλησε και για την Παφιακή ομάδα.
Αναλυτικά όσα είπε:
"Στο τέλος του Αυγούστου μου είπαν ότι δεν χωράω στην ομάδα. Δεν ήθελα να μείνω εκτός αγωνιστικής δράσης μέχρι τον χειμώνα. Ενδιαφέρθηκε μια ομάδα από το Βέλγιο αλλά δεν προχώρησε"
"Η κατάσταση άλλαξε από πέρυσι μέχρι φέτος στην Πάφο. Ήμουν αρχηγός πέρυσι αλλά η Κύπρος δεν είναι μόνιμος σταθμός. Πέρυσι τερματίσαμε στην 8η θέση και η διοίκηση το έκρινε ως αποτυχία. Έτσι έγιναν πολλές αλλαγές. Ο Ρώσος ιδιοκτήτης πάει πολύ καλά στις δουλειές του και έφερε παίκτες από την Πρέμιερ Λιγκ. Τότε άρχισα να υποψιάζομαι ότι θα φύγω"