Ο εκπρόσωπος τύπου της Ανόρθωσης, Σάββας Πηλακούτας μίλησε στον Super Sport FM 104,0 και αναφέρθηκε στο θέμα που προέκυψε μετά την αναβολή του αγώνα με τον ΑΠΟΕΛ τονίζοντας ότι είναι αδιανόητο να γίνει τον Ιανουάριο το ματς και σχολίασε τα προβλήματα που προκύπτουν.
Αναλυτικά όσα είπε:
«Αντιλαμβανόμαστε πως κάποιες ομάδες έχουν τη δυνατότητα να ζητήσουν αναβολή. Δεν πρέπει όμως να δεχτούμε ότι θα επιβαρύνεται το δικό μας πρόγραμμα. Ακόμα και φιλικά είναι δύσκολο θα γίνουν αυτό το διάστημα. Θα πρέπει να βρεθούν κενές ημερομηνίες. Για το παιχνίδι με το ΑΠΟΕΛ, ίσως θα πρέπει να πάμε τον Ιανουάριο. Αυτό είναι αδιανόητο. Θα κληθούμε να αγωνιστούμε με νέα δεδομένα αφού υπάρχουν οι προσθαφαιρέσεις τον Ιανουάριο. Ο προπονητής και οι ποδοσφαιριστές ακολουθούν ένα πρόγραμμα, βάσει του προγραμματισμού. Έστω αργά, αντιλαμβάνεται η ΚΟΠ, πως αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί. Δεν μπορεί να επιβαρύνεται το πρόγραμμα μας. Θα το πληρώσουμε πολύ ακριβά και για αυτό αναφέραμε τον προβληματισμό. Βρισκόμαστε αντιμέτωποι με πρωτόγνωρη, δύσκολη και περίεργη κατάσταση».