Ο Μηνάς Αντωνίου αποχαιρέτησε τον ΑΠΟΕΛ με ένα σύντομο μήνυμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο 25χρονος συμφώνησε και ανακοινώθηκε από την ΑΕΛ.
Αναλυτικά η ανάρτηση του:
«Ένα κεφάλαιο έκλεισε. Δύο χρόνια γεμάτα εμπειρίες, αναμνήσεις και αληθινούς φίλους. Ευχαριστώ για τις ευκαιρίες! ΑΠΟΕΛ 2017-19»
View this post on InstagramA post shared by Minas Antoniou (@minas.antoniou) on Sep 4, 2019 at 5:11am PDT