Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ο Μηνάς Αντωνίου αποχαιρέτησε τον ΑΠΟΕΛ με ένα σύντομο μήνυμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο 25χρονος συμφώνησε και ανακοινώθηκε από την ΑΕΛ.

Αναλυτικά η ανάρτηση του:

«Ένα κεφάλαιο έκλεισε. Δύο χρόνια γεμάτα εμπειρίες, αναμνήσεις και αληθινούς φίλους. Ευχαριστώ για τις ευκαιρίες! ΑΠΟΕΛ 2017-19»