Οι «παρτενοπέι» ανακοίνωσαν την απόκτηση του Ισπανού επιθετικού για τα επόμενα δύο χρόνια.
Ο Γιορέντε είχε μείνει ελεύθερος από την Τότεναμ και ο Κάρλο Αντσελότι τον ήθελε στο «Σαν Πάολο».
Ο παίκτης ταξίδεψε στην Ιταλία, πέρασε από ιατρικές εξετάσεις και τελικά ανακοινώθηκε.