Το ΑΠΟΕΛ βρίσκεται από χθες βράδυ στην Ολλανδία για το αυριανό παιχνίδι με τον ΑΓΙΑΞ. Το ΑΠΟΕΛ έχει ήδη κερδίσει την μάχη, έχει ήδη κάνει άλλο ένα βήμα πιο μπροστά, ακόμη και αν χάσει, και ξέρετε γιατί;
Αυτή η ομάδα, που είτε είσαι οπαδός της είτε όχι, σε αναγκάζει να υποκλιθείς όχι στην ποιότητα της, αλλά στο μέταλλο της.
Έχει ένα Ευρωπαϊκό θράσος που το ζηλεύουν ακόμη και πολύ μεγαλύτερες της ομάδες.
Το να πηγαίνεις με αυτοπεποίθηση στην Γιόχαν Κρόιφ Αρένα για να κτυπήσεις την πρόκριση στους ομίλους του TSIAMPIONS LEAGUE αυτομάτως σημαίνει, με όλο τον σεβασμό, ότι είσαι διαφορετική ομάδα από τις υπόλοιπες.
Και δεν μιλάμε για το επίπεδο του ποδοσφαίρου που παίζει το ΑΠΟΕΛ, και ο Απόλλωνας και η ΑΕΚ έχουν παίξει τα τελευταία χρόνια καλύτερο ποδόσφαιρο από ότι οι Γαλαζοκίτρινοι, μιλάμε για την ποδοσφαιρική μαγκιά, το θράσος, που δείχνει το ΑΠΟΕΛ μπροστά σε πιο βαριές φανέλες από την δική του.
ΥΓ Ο ΑΓΙΑΞ δεν είναι η τρομερή περσινή ομάδα, ακόμη όμως και στην άσχημη του έκδοση είναι ΑΓΙΑΞ