Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ant1

Δείτε όσα είπε ο Σωφρόνης Αυγουστή, μετά την ήττα του Απόλλωνα από την Αϊντχόφεν στην Ολλανδία.

Αναλυτικά:

"Έχουν δυσκολέψει αρκετά τα πράγματα μετά το 3-0. Είναι λίγες οι πιθανότητες αλλά θα κάνουμε τη προσπάθεια μας. Να προσπαθήσουμε και ότ βγει. Κρίμα και άδικο για τους παίκτες. Προσπάθησαν πάρα πολύ, αλλά τα ατομικά λάθη στοίχισαν. Όπως δεχθήκαμε 3 γκολ μπορούμε να σκοράρουμε στο ΓΣΠ. Μπορούσαμε σήμερα να πετύχουμε 1-2 γκολ."

Τι πήγε λάθος;

Aυτές οι ομάδες περιμένουν για να σε τιμωρήσουν. Ήμασταν πάρα πολύ καλοί στο πρώτο ημίχρονο. Όταν όμως αυτές οι ομάδες βρουν χώρο σε τιμωρούν. Είναι παίκτες που θα πάρουν μεταγραφή από την Ολλανδία."

Για τον Χάμπου που αγωνίστηκε στην άμυνα; Δεν στερείται τον ποδοσφαιριστή από το κέντρο;

Δεν συμφωνώ για τον Χάμπο. Είναι δική σας άποψη. Ο Χάμπος ήταν ο κορυφαίος σήμερα. Δεν χρειάζεται η ομάδα ποδοσφαιριστή στην άμυνα.

Για τη συνέχεια;

"Θα διεδκικήσουμε και τους δυο τίτλους. Δεν θα επηρεάσει την προσπάθεια για τον τίτλο αν αποκλειστούμε"