Έπαιξε ξανά απέναντι στον Άγιαξ: «Έχω αρκετές εμπειρίες απέναντι στον Άγιαξ και το πρωτάθλημα Ολλανδίας. Είμαστε επαγγελματίες ετοιμαζόμαστε για τον κάθε αγώνα».
Αν δεν έχουμε πίεση λόγω πρόκρισης στο Γιουρόπα Λίγκ: «Θέλουμε να είμαστε επιτυχημένοι και να προχωρήσουμε όσο γίνεται».
Αν έχει φίλους στην Ολλανδία: «Φυσικά υπάρχουν φίλοι και θα έρθουν να με δουν στην Ολλανδία».
Αν πιστεύει για ένα καλό αποτέλεσμα: «Φυσικά και το πιστεύω. Είχαμε αρκετό χρόνο να προετοιμαστούμε, αν δεν το πιστεύαμε δεν θα ήμασταν εδώ».
Άλλαξε ο Άγιαξ πως τον περιμένει: «Περιμένω ότι θα πιέζει είναι τεχνική ομάδα. Ελπίζουμε να έχουμε καλό αποτέλεσμα. Έχασε αρκετούς παίκτες αλλά έχει πολλούς ταλαντούχους παίκτες. Κάναμε καλή προετοιμασία».
Αν πιστεύουν σε ένα καλό αποτέλεσμα: «Ξεκινά από 0-0 ο αγώνας, υπάρχει κίνητρο και είναι όνειρο το Τσάμπιονς Λιγκ».
Αν είναι πλεονέκτημα ο εντός έδρας αγώνας. «Έχουμε ένθερμους υποστηριχτές ελπίζουμε να μας βοηθήσουν και να έχουμε ένα καλό αγώνα».