“Θεωρώ ότι η Γάνδη θα έχει μία πολύ καλή χρονιά κι ελπίζω να προκριθεί στους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ. Η Γάνδη είναι μία μεγάλη ομάδα στο Βέλγιο και είναι ένας σύλλογος που σε εμπνέει να κάνεις σπουδαία πράγματα. Το μπάτζετ της είναι δέκα φορές μεγαλύτερο από το δικό μας. Στο πρώτο παιχνίδι αξίζαμε κάτι περισσότερο από την ισοπαλία. Στη ρεβάνς, ξεκινήσαμε καλά το παιχνίδι, όμως μετά η Γάνδη ήταν καλύτερη. Στην επανάληψη είχαμε δύο ευκαιρίες για γκολ και με λίγη τύχη ίσως να άλλαζε η μοίρα του αγώνα. Μετά το πρώτο γκολ, ωστόσο, ήταν κυριάρχοι”.
Δηλώσεις σε ΜΜΕ του Βελγίου έκανε ο Φλοριάν Τολεμές, ο οποίος ανέφερε μεταξύ άλλων: