Η περσινή σεζόν έκλεισε μαγικά για τη Λίβερπουλ, με την κατάκτηση του Champions League στη Μαδρίτη, αλλά κάτι έλειπε. Αυτό που κυνηγούν οι Reds εδώ και 30 χρόνια παρά κάτι μήνες... Το πρωτάθλημα. Η ομάδα του Γιούργκεν Κλοπ το πλησίασε πέρυσι όσο ποτέ από το 1990 κι έπειτα, αλλά δεν τα κατάφερε παρά το ρεκόρ βαθμών. Κι επειδή δεν τα κατάφερε και έχει ανοιχτούς λογαριασμούς με τη Μάντσεστερ Σίτι, η Λίβερπουλ μπήκε στη φετινή Premier League όπως έπρεπε: Με 4 γκολ από το πρώτο 45λεπτο απέναντι στην επιθετική, αφελή και άτυχη Νόριτς, η οποία τουλάχιστον δεν φορτώθηκε με περισσότερα "τεμάχια" στο δεύτερο ημίχρονο. Ατυχος και ο Αλισον, από την άλλη πλευρά, αφού αποχώρησε με πρόβλημα τραυματισμού...
Το ματς άρχισε ιδανικά για τη Λίβερπουλ και εντελώς στραβά για τη Νόριτς, αφού στο 7' το γύρισμα του Οριγκί από αριστερά είχε ως αποτέλεσμα το αυτογκόλ του Χάνλεϊ, στην προσπάθεια του να απομακρύνει (1-0). Οι Reds μπορούσαν πλέον, από πολύ νωρίς, να διαχειριστούν όπως ήθελαν τον αγώνα και να βρουν τον τρόπο για να καθαρίσουν εύκολα. Και ακριβώς αυτό έκαναν. Βασικά, όχι εύκολα αλλά πολύ εύκολα, αφού οι παίκτες του Γιούργκεν Κλοπ δεν κουράστηκαν καθόλου για να σκοράρουν. Αρκούσε, ενδεικτικά, το λάθος στην άμυνα της Νόριτς στο 19' για να δώσει με ένα χαλαρό "τσίμπημα" ο Φιρμίνο στον Σαλάχ, ο οποίος το ίδιο χαλαρά πλάσαρε για το 2-0. Ετσι, η Λίβερπουλ που άφηνε κενά πίσω και επέτρεπε στα Καναρίνια να απειλήσουν, με τον Πούκι να δημιουργεί και τον Στίπερμαν να μην τελειώνει ποτέ καμία φάση σωστά, είχε ουσιαστικά ξεμπερδέψει από το 20λεπτο.
Κι αν υπήρχε κάποια αμφιβολία για αυτό, στο πλαίσιο του "πρεμιέρα είναι και όλα γίνονται" ή του "στην Premier League ποτέ δεν ξέρεις", έφυγε κι αυτή στο 28', όταν από το κόρνερ του Σαλάχ ο Φαν Ντάικ έγραψε με κεφαλιά το 3-0. Η βραδιά στο Anfield εξελισσόταν πολύ ευχάριστα, ίσως και περισσότερο από όσο... ζητούσε η Λίβερπουλ με την απόδοση της, οπότε κάποια στιγμή θα ερχόταν και κάτι αρνητικό. Και ήρθε στο 39', όταν ο Αλισον ένιωσε ενοχλήσεις και άφησε τη θέση του στον Αντριάν. Μια ανησυχία που δεν απασχόλησε περισσότερο από τρία λεπτά όσους ήταν στις εξέδρες, αφού στο 42' πανηγύριζαν ξανά, για το 4-0, από την κεφαλιά του Οριγκί μετά την άψογη μπαλιά του Αλεξάντερ-Αρνολντ.