Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Οι δηλώσεις του προπονητή της ΑΕΚ, Ιμανόλ Ιδιάκεθ μετά το τέλος του αγώνα:

«Θα πάμε να παλέψουμε να σκοράρουμε τουλάχιστον ένα γκολ. Το καλό νέο για μας, είναι ότι απέναντι σε μια ποιοτική ομάδα, τα πήγαμε πολύ καλά. Η ομάδα είναι ζωντανή, η ομάδα πιστεύει και παρά το ότι είναι δύσκολο θα παλέψουμε για το καλύτερο».

Αν θα αλλάξει κάτι στον επαναληπτικό: «Θα αναλύσουμε το παιχνίδι μέσα στη βδομάδα. Κάναμε καλό παιχνίδι, είχαμε ξεκάθαρες ευκαιρίες για ένα γκολ νωρίτερα. Ήμασταν ανταγωνιστικοί, απέναντι σε μια πολύ καλή ομάδα. Γνωρίζουμε ότι στην έδρα τους είναι ακόμα καλύτερη. Θα είναι μια μεγάλη πρόκληση για μας. Θα πάμε χωρίς φόβο για το καλύτερο. Πάντα πιστεύω στους παίκτες και θα πάμε για να τα καταφέρουμε».

Αν αδικεί το σκορ: «Δεν πιστεύω στη δικαιοσύνη στο ποδόσφαιρο. Η αλήθεια είναι ότι δημιουργήσουμε περισσότερες ευκαιρίες και πιο καθαρές. Πήραμε την ισοπαλία, δεν ψάχνουμε δικαιολογίες και θα πάμε στο Βέλγιο για τη νίκη. Θα παλέψουμε με όλες μας τις δυνάμεις».