Αναλυτικά:
«Σίγουρα αξίζουν πολλά μπράβο για την προσπάθεια στους παίκτες. Πήραμε το λιγότερο από όσο δικαιούμασταν απέναντι σε μια ομάδα με τρομερή ποιότητα. Την κοιτάξαμε στα μάτια αλλά δεν είχαμε τύχη στο πρώτο ημίχρονο, προηγήθηκε η Γάνδη αλλά στην επανάληψη επιζητήσαμε το γκολ μέχρι το τέλος. Το 1-1 δεν ήταν επιθυμητό σκορ όμως είμαστε περήφανοι για την προσπάθεια. Πάμε στο Βέλγιο να διεκδικήσουμε την πρόκριση, ακούγεται παράξενο αλλά αποδείξαμε σήμερα ότι διαθέτουμε τις δυνατότητες να το πράξουμε. Ευχαριστούμε τον κόσμο για την στήριξη».