Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Γερμανός τεχνικός τα είχε «δώσει» όλα στην παρέλαση με ανοιχτό πούλμαν στους δρόμους του Λίβερπουλ λίγες ώρες μετά την κατάκτηση του τελικού του Τσάμπιονς Λιγκ στη Μαδρίτη. 

Ο Κλοπ φαινόταν να έχει καταναλώσει πολύ αλκοόλ, αλλά ο ίδιος λέει τώρα πως δεν ήταν μεθυσμένος και μάλιστα ο Βραζιλιάνος τερματοφύλακας ήταν αυτός που του «έκλεβε» τις μπίρες! 

«Ο κόσμος πιστεύει ότι ήμουν μεθυσμένος στο πούλμαν, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια» είπε αρχικά ο προπονητής των «κόκκινων» και συμπλήρωσε: 

«Για να είμαι ειλικρινής, ο Άλισον μου έπινε τις μπύρες!». 

sdna.gr