Η Ανόρθωση εξήλθε ισόπαλη 1-1 απέναντι στην Γκόου Αχέντ Ιγκλς, στο πρώτο φιλικό παιχνίδι επί Ολλανδικού εδάφους.
Η ομάδα της Αμμοχώστου άνοιξε το σκορ στον αγώνα με καρφωτή κεφαλιά του Σελίν μετά από εκτέλεση κόρνερ του Ράγιος. Οι Ολλανδοί κατάφεραν και ισοφάρισαν σε 1-1 με τον Μπάνινκ λίγο πριν την ολοκλήρωση του πρώτου ημιχρόνου. Την ερχόμενη Πέμπτη στις 25 Ιουλίου θα διεξαχθεί το 2ο φιλικό της «Μεγάλης Κυρίας» στην Ολλανδία κόντρα στην Αλ Τααβόν.