Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Η Ανόρθωση εξήλθε ισόπαλη 1-1 απέναντι στην Γκόου Αχέντ Ιγκλς, στο πρώτο φιλικό παιχνίδι επί Ολλανδικού εδάφους.

Η ομάδα της Αμμοχώστου  άνοιξε το σκορ στον αγώνα  με καρφωτή κεφαλιά του Σελίν μετά  από εκτέλεση κόρνερ του Ράγιος. Οι Ολλανδοί κατάφεραν και ισοφάρισαν σε 1-1 με τον Μπάνινκ λίγο πριν την ολοκλήρωση του πρώτου ημιχρόνου.  Την ερχόμενη Πέμπτη στις 25 Ιουλίου θα διεξαχθεί το 2ο φιλικό της «Μεγάλης Κυρίας» στην Ολλανδία κόντρα στην Αλ Τααβόν.