Με αφορμή την αδυναμία της Γουέστ Χαμ να κάνει δικό της τον Μάξι Γκόμεζ από την Θέλτα έπειτα και από την πώληση του Μάρκο Αρναούτοβιτς στην Σιανγκάι, ο δημοσιογράφος, Chris Deeley, αναφέρεται με δημοσίευμα του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην κατάρα την οποία βασανίζει εδώ και χρόνια την ομάδα του Λονδίνου, από τον Ιανουάριο του 2010 από την στιγμή που ο Ντείβντ Γκολτ και ο Ντειβντ Σούλιβαν ανέλαβαν την ιδιοκτησία της ομάδας.
Συγκεκριμένα οι Άγγλοι έχουν αλλάξει μέσα σε αυτά τα 9 περίπου χρόνια 37 επιθετικούς οι οποίοι συνολικά έχουν σκοράρει 199 γκολ σε 920 αγώνες, στατιστικό το οποίο ίσως θεωρείται χειρότερο και από κατάρα αφού είναι ένα ποσοστό επιστροφής ενός γκολ κάθε 4.62 αγώνες. Στην ομάδα πλέον έχουν μείνει μόνο δύο επιθετικοί, ο Τσιτσαριτό και ο Τζόρταν Χουγκίλ με το πρωτάθλημα να αρχίζει σε περίπου ένα μήνα. Σημερινά δημοσιεύματα κάνουν λόγο ότι τα «σφυριά» ενδιαφέρονται για τον δανεισμό του Γκονζάλο Ιγουαϊν από την Γιουβέντους.
Σταύρος Γιάγκου