Την έντονη αντίδραση του ΑΠΟΕΛ προκάλεσαν οι τοποθετήσεις του βουλευτή του ΔΗΣΥ, Δημήτρη Δημητρίου σχετικά με το θέμα της κάρτας φιλάθλου και το σχόλιο του περί μείωσης του αριθμού των εισιτηρίων τα προηγούμενα χρόνια.
Ο Νεκτάριος Πετεβίνος μίλησε στον Super Sport FM 104.0 και ξεκαθάρισε αρκετά για το θέμα της κάρτας φιλάθλου.
Αναλυτικά:
«Είναι άξιον απορίας, το ακούω εδώ και τρεις μήνες. Αυτό δεν ισχύει, είναι ξεκάθαρο οι αριθμοί είναι εκεί… Τα προηγούμενα χρόνια υπήρχε αύξηση, τώρα με την εφαρμογή της κάρτας φιλάθλου υπάρχει μείωση πέραν του 40%. Διερωτώμαι που το βρήκαν αυτό και το λένε συνέχεια.
Η ουσία είναι ότι δεν υπάρχει εμπιστοσύνη ως προς τον ΚΟΑ για να κρατά τα στοιχεία του οπαδού. Εμείς εφαρμόσαμε την Loyalty Card μέσα σε δύο ώρες μετά τα γεγονότα στην Τρίπολη.
Φέτος δεν μας έδωσαν επίσημα στοιχεία για τα εισιτήρια δεν ξέρω… Κάτι πάει Χ στην όλη συζήτηση.
Πουθενά στον κόσμο δεν εφαρμόζεται η κάρτα φιλάθλου όπως στην Κύπρο.
Είναι θέμα αντίληψης, επί της ουσίας δεν υπάρχει αλλαγή. Αν δεν αποφασίσουμε τομές στα γήπεδα και να προσθέσουμε ποιότητα τότε κάτω από αυτές τις συνθήκες δεν θα κάνουμε τίποτε…»