Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Δηλώσεις στον Super Sport FM 104.0 παραχώρησε ο Εκπρόσωπος της Ανόρθωσης, Σάββας Πηλακούτας.

Αναλυτικά:

«Είναι η πρώτη προπόνηση στο Λιοπέτρι στις 3 Ιουλίου, θα έχουμε το φιλικό με τον Εθνικό στις 12 του μηνός και μετά πάμε Ολλανδία. Για το φιλικό στο Λιοπέτρι είναι πολλα τα μηνύματα ότι θα έχουμε αρκετούς φίλους της ομάδας. Ο κόσμος πρέπει να προμηθευτεί έγκαιρα το εισιτήριο διαρκείας, ώστε να μην δημιουργηθεί πρόβλημα και ταλαιπωρηθεί στο γήπεδο του Αχυρώνα».

Νταουσβίλι: «Ακόμη δεν λήφθηκε η απόφαση για τον Νταουσβίλι, όμως, περιμένουμε αφού ο προπονητής ξεκαθάρισε στις δηλώσεις του ότι είναι ικανοποιημένος από τον Γεωργιανό παίκτη στις προπονήσεις. Πρέπει να πω ότι υπάρχουν πιο προχωρημένες επαφές από αυτήν του Νταουσβίλι.

Για τον Αρτυματά: « Περιμένουμε από το ΑΠΟΕΛ να γίνει πιο διαλλακτικό όπως έδειξε και πρόσφατα και ελπίζουμε ότι θα δεχθεί την πρόταση μας για τον Αρτυματά. Όπως είπα και παλαιότερα η μπάλα είναι στα πόδια του ΑΠΟΕΛ».

Δεν αποκλείεται να μείνει στον “πάγο” ο Αρτυματάς

Ενίσχυση: Μετά την άφιξη του Λόρια κλείνουν κάποιες εκκρεμότητες, στην άμυνα είμαστε γεμάτοι, ενώ στη μεσαία γραμμή γίνονται κάποιες προσπάθειες. Θα γίνει επιπλέον ενίσχυση στη μεσοεπιθετική γραμμή της ομάδας».

Φιλικά: «Ανοικτή γραμμή επικοινωνίας με Ολλανδία για επισημοποιήσει των φιλικών αγώνων».

Εισιτήρια Διαρκείας: «Έχουμε ξεπεράσει τα 1500 εισιτήρια διαρκείας, περιμένουν ότι θ’ αυξηθεί ο αριθμός. Ευχαριστούμε τον κόσμο. Να μείνει στο πλευρό της ομάδας».