Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Με ανάρτηση του στην οπαδική σελίδα τον φίλων του Ολυμπιακού Λευκωσίας, ο πρόεδρος της ομάδας Χριστόφορος Τροναρίτης ανέφερε τα εξής.

"Επελλάναν με οι μάνατζερ. Πάω 10 μέρες διακοπές. Εκλείσαμε ακόμα 3 παίκτες. Πάμε καλά, θα κάνουμε καλή ομάδα. Στο οικονομικό είμαι ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ".

Ενώ για τον σπόνσορα στην φανέλα ανέφερε τα εξής:

''Δεν έχουμε ούτε για την φανέλα σπόνσορα.''