Με ανάρτηση του στην οπαδική σελίδα τον φίλων του Ολυμπιακού Λευκωσίας, ο πρόεδρος της ομάδας Χριστόφορος Τροναρίτης ανέφερε τα εξής.
"Επελλάναν με οι μάνατζερ. Πάω 10 μέρες διακοπές. Εκλείσαμε ακόμα 3 παίκτες. Πάμε καλά, θα κάνουμε καλή ομάδα. Στο οικονομικό είμαι ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ".
Ενώ για τον σπόνσορα στην φανέλα ανέφερε τα εξής:
''Δεν έχουμε ούτε για την φανέλα σπόνσορα.''