Τέλος οι διακοπές για τους ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ οι οποίοι σήμερα βρέθηκαν στο γήπεδο και έπιασαν δουλεία. Δεν υπήρχαν νέα πρόσωπα αφού ακόμα δεν ανακοινώθηκε μεταγραφή.
Η προετοιμασία στην Κύπρο θα συνεχιστεί μέχρι και τις 22 Ιουνίου,και μετά η αποστολή θα αναχωρήσει για το βασικό στάδιο στην πόλη Βρόνκι.