Με ανακοίνωση του στα ΜΚΔ, ο Παν.Συ.Φι. Ανόρθωσις Αμμοχώστου κάνει αναφορά στην επιστροφή της Δυναμό Μόσχας στο νέο ανακαινισμένο γήπεδο της...
Αναλυτικά:
Επιστροφή στο σπίτι για τα αδέλφια μας της Футбольный клуб "Динамо" (Москва), μετά από 11 χρόνια, στο ανακαινισμένο γήπεδο. Τελευταίος αγώνας σήμερα για την χρονιά και τα αδέλφια επέστρεψαν με δυναμική παρουσία. Η ΔΥΝΑΜΟ ΜΟΣΧΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ.
View this post on InstagramКрасотища перед началом матча! 🔥🔥🔥 #ДинамоДома #ДинамоАрсенал
A post shared by Dynamo Moscow FC (@fcdm_official) on May 26, 2019 at 5:26am PDT