Ο πρώην τεχνικός της Ανόρθωσης, Γιούρχεν Στρέπελ μίλησε σε ΜΜΕ στην Ολλανδία, κάνοντας αναφορά στην δύσκολή σεζόν που πέρασε στην Ανόρθωση…
Αναλυτικά όσα είπε:
«Γνωρίζεις από πριν για κάποια πράγματα, δεν είναι όπως στην Ολλανδία πρέπει να παλέψεις για να πάρεις τον μισθό σου. Δεν πληρώνεσαι κάθε 25η του μηνός».
Για την εμπειρία του στην Κύπρο:
«Ήταν καλή εμπειρία στην Κύπρο. Μου αρέσει η κουλτούρα των ανθρώπων που ζουν εδώ».
Για το μέλλον του:
«Θα δούμε τα θα γίνει, δεν γνωρίζω ακόμη. Μπορεί να επιστρέψω στην Ολλανδία ή να μείνω στο εξωτερικό και τα δύο είναι υπαρκτά σενάρια. Αυτή η περιπέτεια στην Κύπρο ήταν διαφορετική και χαίρομαι που το έκανα. Μια μέρα ίσως γράψω βιβλίο για όσα πέρασα».